Διαβάστε:

  • Διαβάστε σήμερα:1. Νέο Ιστολόγιο για τη Γ Τάξη. 2 Βιβλιοδρόμιο, η σελίδα της βιβλιοθήκης μας. 3. Διαχείριση τάξης (Υλικό για εκπαιδευτικούς)4. European School Radio, Το σχολικό ραδιόφωνο 5. Περιηγηθείτε στις νέες μας σελίδες με υλικό που ίσως σας ενδιαφέρει .

    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ



    Σχέδιο Πολιτικής Προστασίας
     Βασικές ενέργειες:
    Εκκένωση του σχολείου: Οι μαθητές μεταφέρονται  στο Νότιο προαύλιο του σχολείου, μακριά από τα κτίρια. Σε 2η φάση αν κάτι τέτοιο διαταχθεί από τις αρχές, οι μαθητές μεταφέρονται  στα  Δυτικά προαύλια του Παγκρήτιου Σταδίου Ηρακλείου).
    Περίπτωση
    Ενέργεια
    Σεισμός
    Εκκένωση του σχολείου
    Πλημμύρα
    Σύμπτυξη στο ισόγειο, απομάκρυνση από το προαύλιο και την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων
    Έντονη πλημμύρα
    Σύμπτυξη στον Α΄όροφο
    Κομμένα καλώδια της ΔΕΗ
    Απαγορεύεται η έξοδος των μαθητών
    Πυρκαγιά – κλήση πυροσβεστικής
    Εκκένωση του σχολείου
    Ένοπλος στο σχολείο
    Εγκλεισμός στις αίθουσες
    Ομηρία μέρους των μαθητών
    Εκκένωση του σχολείου
    Έγκλημα στο σχολείο
    Εκκένωση του σχολείου
    Έκρηξη βόμβας
    Εκκένωση του σχολείου
    Ειδοποίηση για βόμβα
    Εκκένωση του σχολείου
    Ανταλλαγή πυροβολισμών στην περιοχή
    Εγκλεισμός στις αίθουσες
    Πολεμική ενέργεια
    Οδηγίες Πολιτικής Άμυνας
    Ομαδική δηλητηρίαση
    Μεταφορά ασθενών στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων
    Υποψία μεταδοτικής ασθένειας
    Περιορισμός μαθητών – αερισμός της αίθουσας
    Αιφνίδιος θάνατος
    Ακολουθούνται οι οδηγίες ειδικών

    Συνοπτικός πίνακας ενεργειών
    Διακοπή λειτουργίας της σχολικής μονάδας μετά από εκκένωση: Υπάρχουν περιπτώσεις, όπως καταστροφική πυρκαγιά ή έκρηξη βόμβας, που το σχολείο εκκενώνεται και οι γονείς θα πρέπει να παραλάβουν τους μαθητές.  Ακόμα, σε περίπτωση που, μετά από ισχυρό σεισμό, καταρρεύσει μέρος των κτιριακών εγκαταστάσεων τότε θα πρέπει να ειδοποιηθούν οι γονείς άμεσα.
    Α.Φυσικές καταστροφές
    Α1. Σεισμός
    Για το σεισμό υπάρχουν χωριστές οδηγίες.
    Α2. Πλημμύρα
    Από την εμπειρία μας, σε περίπτωση έντονης βροχόπτωσης οι γύρω δρόμοι γεμίζουν από νερά.  Τα νερά είναι δυνατόν να μπουν  στο προαύλιο του σχολείου μόνο από την ανατολική πλευρά, αλλά και τότε θα βρουν διέξοδο από την αποχέτευση της αυλής. Αν η βροχή είναι καταρρακτώδης, τα νερά είναι πολύ πιθανόν να μπουν στο χώρο της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων.
    Προτεινόμενες ενέργειες:
    1.Οι μαθητές παραμένουν στο χώρο του σχολείου.
    2.Εκκενώνεται η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων,  και τα παιδιά ανεβαίνουν στο ισόγειο και στον 1ο όροφο. 
    3.Οι πόρτες ασφαλίζονται και φυλάσσονται από διαθέσιμο προσωπικό.
    4.Οι δάσκαλοι κάθε τμήματος παραμένουν δίπλα στους μαθητές τους. 
    Άλλος κίνδυνος
    Οι στύλοι της ΔΕΗ γύρω από το σχολείο καταρρέουν.  Ειδοποιείται άμεσα η ΔΕΗ να διακόψει το ρεύμα και οι μαθητές του σχολείου απομακρύνονται από το χώρο αυτό.

    Β.  Πυρκαγιά
    Επικίνδυνα σημεία:  Ως επικίνδυνα σημεία αξιολογούνται: α) ο καυστήρας του καλοριφέρ, β) το εργαστήριο των Η/Υ, γ) το γραφείο των δασκάλων, δ) το κυλικείο, ε) οποιαδήποτε αίθουσα.

    Προτεινόμενες ενέργειες: α) άμεση επέμβαση από μέλος της ομάδας πυρασφάλειας και διακοπή της ηλεκτροδότησης β) εκκένωση του σχολείου και μεταφορά των μαθητών στους χώρους συγκέντρωσης. 

    Εξειδίκευση:
    1.Φωτιά στον καυστήρα με έκρηξη και
    2.Φωτιά στον καυστήρα χωρίς έκρηξη
    Ενέργειες:

    1.Ηχεί το σήμα συναγερμού.  Ειδοποιείται η πυροσβεστική.  Οι μαθητές εκκενώνουν το κτίριο όπως γίνεται με το σεισμό.
    2.Η ομάδα πυρασφάλειας ερευνά τις τουαλέτες για τυχόν μαθητές.
    3.Αν υπάρχει κατάρρευση της αίθουσας πάνω από τον καυστήρα, γίνεται προσπάθεια ανεύρεσης και περίθαλψης θυμάτων.  Η ομάδα πρώτων βοηθειών εγκαθίσταται στην αίθουσα  σίτισης του ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ,  που βρίσκεται στο ισόγειο και μακριά από την αίθουσα του καυστήρα.
    Σ΄όλες τις παρακάτω περιπτώσεις:
    • Φωτιά στην αίθουσα των Η/Υ
    • Φωτιά στο γραφείο των δασκάλων
    • Φωτιά στο γραφείο του διευθυντή
    • Φωτιά στο κυλικείο
    • Φωτιά στο ισόγειο
    • Φωτιά στον 1ο όροφο
    γίνονται οι παρακάτω ενέργειες:
    1.Ηχεί το σήμα συναγερμού.  Ειδοποιείται η πυροσβεστική.  Οι μαθητές εκκενώνουν το κτίριο όπως γίνεται με το σεισμό.
    2.Η ομάδα πυρασφάλειας ερευνά τις τουαλέτες για τυχόν μαθητές και η ομάδα πρώτων βοηθειών δίνει βοήθεια όπου χρειαστεί.
    Γ.  Τρομοκρατική ή Εγκληματική ενέργεια
    1.Έκρηξη βόμβας στο σχολείο
    Ενέργειες:
    1. Γρήγορη εκτίμηση της κατάστασης, καταπολέμηση τυχόν πυρκαγιάς, διακοπή της ηλεκτροδότησης.
    2. Εκκένωση του σχολείου. 
    3. Αναζήτηση θυμάτων και περίθαλψη τραυματιών.

    2.Ειδοποίηση για τοποθέτηση βόμβας στο σχολείο
    Σ΄αυτή την κατηγορία πιθανών κινδύνων είναι η πιο συνηθισμένη περίπτωση.  Κατά κανόνα πρόκειται για κακόγουστη φάρσα, αλλά οι ενέργειες πρέπει να γίνονται κάθε φορά όπως σε οποιοδήποτε πραγματικό περιστατικό.  Άρα εκκενώνεται το σχολείο και οι μαθητές μεταφέρονται στους χώρους συγκέντρωσης.
    3.Εισβολή ενόπλου στο σχολείο
    Στην περίπτωση που εισβάλει στο χώρο του σχολείου οποιοσδήποτε κρατώντας πυροβόλο όπλο και με άγνωστες διαθέσεις, μόλις γίνει αντιληπτός, ειδοποιείται χωρίς καμία καθυστέρηση η αστυνομία.  Στη συνέχεια:
    1.Οι μαθητές περιορίζονται στις τάξεις, ακόμα και αν είναι διάλειμμα, και μπαίνουν κάτω από τα θρανία.  Τοποθετούνται πρόχειρα εμπόδια στις πόρτες.  Οι μαθητές ειδοποιούνται να μη μιλάνε και να μην κινούνται.
    2.Ο χρόνος που λογικά θα χρειαστεί η αστυνομία να επέμβει δε θα είναι μεγάλος.  Αν επιχειρηθεί εγκατάλειψη του σχολείου, ενδέχεται να αυξηθούν οι κίνδυνοι για τους μαθητές.
    Αν ο ένοπλος κρατάει άλλο, μη πυροβόλο όπλο, γίνονται οι ενέργειες της προηγούμενης περίπτωσης.  Είναι όμως απαραίτητα τα εμπόδια πίσω από τις πόρτες, ακόμα κι αν αυτές κλειδώνουν.  Οι μαθητές στα τμήματα των οποίων πλησιάζει ενθαρρύνονται να φωνάζουν όσο πιο δυνατά μπορούν.
    Οι δάσκαλοι των τμημάτων πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να αντιδράσουν ατομικά με βάση τις παραπάνω αρχές.
    4.Έγκλημα στο σχολείο
    Ως έγκλημα εδώ εννοείται η ανθρωποκτονία ή απόπειρα ανθρωποκτονίας εναντίον κάποιου μαθητή ή προσωπικού του σχολείου.
    Ειδοποιείται η αστυνομία και παρέχονται οι πρώτες βοήθειες στο θύμα ή στα θύματα αν επιζούν.  Οι μαθητές παραμένουν στις αίθουσες και ο χώρος του εγκλήματος απομονώνεται χωρίς να αλλοιωθούν πιθανά στοιχεία.
    Χρειάζονται επιπλέον οδηγίες για το πώς θα αντιμετωπίσουμε μια τέτοια κατάσταση με το λιγότερο επώδυνο τρόπο για τους μαθητές.
    5.Αστυνομική επιχείρηση σε δρόμο που γειτνιάζει με το σχολείο
    Στην περίπτωση αυτή, και εφόσον ενδέχεται να υπάρξει ή υπάρχει ανταλλαγή πυροβολισμών και δε δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για να εκκενωθεί το σχολείο, οι μαθητές του σχολείου μπαίνουν κάτω από τα θρανία  και δε σηκώνουν τα κεφάλια τους σε καμιά περίπτωση.

    6.Ομηρία
    Χρειαζόμαστε επιπλέον οδηγίες για το πώς θα χειριστούμε μια τέτοια κατάσταση.  Αν τεθεί σε ομηρία ένα τμήμα ή μια πτέρυγα του σχολείου, εκκενώνεται το υπόλοιπο σχολείο. Αν τεθεί όλο το σχολείο, με αποκλεισμό των εξόδων από ενόπλους, ακολουθούνται οι οδηγίες της Γ3 περίπτωσης. 
    Δ.  Έκτακτες καταστάσεις ιατρικής φύσης
    1.  Ομαδική δηλητηρίαση
    Στην περίπτωση που μαθητές ή μέλη του προσωπικού παρουσιάζουν μαζικά συμπτώματα δηλητηρίασης, ειδοποιούνται οι γονείς των μαθητών και οι υγειονομικές αρχές.  Γίνεται σύμπτυξη τμημάτων και οι άρρωστοι μαθητές συγκεντρώνονται στην αίθουσα σίτισης του ΟΛΟΜΕΡΟΥ  και τους παρέχονται οι πρώτες βοήθειες.  Οι υπόλοιποι μαθητές παραμένουν στις αίθουσές τους μέχρι να εξομαλυνθεί η κατάσταση.
    2.Ύποπτη αιφνίδια ασθένεια μαθητή σε ώρα σχολείου
    Σε περίπτωση που ένας μαθητής αρρωστήσει αιφνιδιαστικά και τα συμπτώματά του παραπέμπουν σε λοιμώδη νόσο με ραγδαία εξέλιξη, μεταφέρεται άμεσα στο νοσοκομείο με τη συνεργασία των γονέων του και λαμβάνεται απάντηση από τους γιατρούς για τη φύση τη νόσου ώστε, σε συνεργασία με τις υγειονομικές αρχές, να ληφθούν μέτρα προστασίας των μαθητών, αν χρειάζεται.  Προληπτικά πάντως, θα πρέπει να αεριστεί η αίθουσα στην οποία βρισκόταν και να περιοριστούν οι επαφές των συμμαθητών του με τους άλλους μαθητές του σχολείου – π.χ. άλλες ώρες για διάλειμμα.

    3.Αιφνίδιος θάνατος μαθητή ή μέλους του προσωπικού του σχολείου
    Χρειαζόμαστε συγκεκριμένες οδηγίες από ψυχολόγους για το  πώς θα χειριστούμε ένα τέτοιο περιστατικό. 
    Εκπαίδευση
    Με την έναρξη κάθε σχολικής χρονιάς το προσωπικό του σχολείου στελεχώνει τις βασικές ομάδες: ασφάλειας, πυρόσβεσης και πρώτων βοηθειών. Σε όλο το προσωπικό διανέμεται το σχέδιο πολιτικής προστασίας της σχολικής μονάδας. Ο δάσκαλος κάθε τμήματος αναλαμβάνει να ενημερώσει τους μαθητές για τις απαραίτητες ενέργειες: εκκένωση της αίθουσας και εκκένωση του σχολείου, κανόνες συμπεριφοράς. Στη συγκέντρωση γονέων κάθε τμήματος ενημερώνονται γενικά οι γονείς για τις αναμενόμενες αντιδράσεις- χώροι εκκένωσης σχολείου.  Δημιουργούνται ομάδες για έγκαιρη ειδοποίηση σε περίπτωση που εγκαταλειφθεί η σχολική μονάδα και διακοπεί η λειτουργία της.
    Δύο φορές τον χρόνο, πραγματοποιείται άσκηση σεισμού, με  εκκένωση του σχολείου.
    Για την καλύτερη ενημέρωση του προσωπικού γίνεται προσπάθεια να πραγματοποιούνται ενημερωτικές συναντήσεις με φορείς της πολιτικής άμυνας.
    ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΛΟΓΩ ΣΕΙΣΜΟΥ
    Α’ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ  ΠΡΙΝ ΤΟ  ΣΕΙΣΜΟ

    1.      Συντονιστής o Δ/ντής του Σχολείου και σε περίπτωση απουσίας του τον αναπληρώνει η  υποδιευθύντρια.

    2.      Οργάνωση κινητού φαρμακείου με τα απαραίτητα είδη έκτακτης ανάγκης

    3.      Κατάλληλη ψυχολογική προετοιμασία των μαθητών

    Ως μέσα για την επίτευξη αυτού του σκοπού προτείνονται και γίνονται αποδεκτά τα παρακάτω, χωρίς βέβαια να αποκλείονται και άλλα προσφορότερα :
    [ομιλίες – προβολή διαφανειών – βιντεοκασέτες – διανομή έγγραφων οδηγιών – ανάρτηση πινάκων σχεδιαγραμμάτων και έντυπου υλικού – ασκήσεις ετοιμότητας.]
    4.      Καθορισμός σειράς εκκένωσης σχολείου
    Αν οι μαθητές είναι μέσα στο σχολείο, αυτό θα εκκενωθεί ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ από τις εξόδους ως εξής:
    ΕΞΟΔΟΣ Α΄ ( ΚΕΝΤΡΙΚΗ)
    Τα τμήματα : Β1, Β2, Γ2, Τμήμα Ένταξης, Αίθουσα Πολλαπλών,  με την προαναφερόμενη σειρά και κατευθύνονται στο χώρο συγκέντρωσης Α. ( Στις κερκίδες). Τα τμήματα: Αγγλικής Γλώσσας, Γ2, Δ1, Η/Υ, Βιβλιοθήκης, χρησιμοποιώντας την κεντρική σκάλα, βγαίνουν κι αυτά από την κεντρική είσοδο και συγκεντρώνονται στις κερκίδες. Ανάλογα την εξέλιξη του φαινομένου και τις τυχόν καταστροφές ή οδηγίες των αρμοδίων, μεταφέρονται οι μαθητές με ασφάλεια πρώτα στο παρκάκι έξω από το σχολείο και μετά στο προαύλιο του ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ.

                            ΕΞΟΔΟΣ Β΄ ( ΔΥΤΙΚΗ )
    Τα τμήματα Α1, Α2 , με την προαναφερόμενη σειρά και κατευθύνονται στο χώρο συγκέντρωσης Α (Κερκίδες). Τα τμήματα: Δ2, Ε1, Εικαστικών- Μουσικής, Ε2, Στ1 και Στ2, χρησιμοποιώντας τη Δυτική σκάλα, βγαίνουν κι αυτά από την έξοδο Β (Δυτική) και συγκεντρώνονται στις Κερκίδες. Ανάλογα την εξέλιξη του φαινομένου και τις τυχόν καταστροφές ή οδηγίες των αρμοδίων, μεταφέρονται οι μαθητές με ασφάλεια στο παρκάκι έξω από το σχολείο και μετά στο προαύλιο του ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ.
    Σε περίπτωση που όλο το σχολείο ή κάποια τμήματα βρίσκονται στην αίθουσα πολλαπλών, αποχωρούν από την ΕΞΟΔΟ Α  με ευθύνη του αρχαιότερου  δασκάλου. Μαθητές που βρίσκονται στις τουαλέτες βγαίνουν με ευθύνη των εκάστοτε  δασκάλων που έχουν διδακτικό κενό από την  ΕΞΟΔΟ Β .
    1.      Χώρος συνάντησης ορίζεται : α) Οι Κερκίδες απέναντι από το κτίριο.
    Β’ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ  ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ  ΣΕΙΣΜΟΥ
    1)      Ο Συντονιστής
    Σε περίπτωση σεισμού ο συντονιστής : 
    ·         Χτυπάει το κουδούνι τρεις φορές
    ·         ή σφυρίζει τρεις φορές με σφυρίχτρα που είναι αναρτημένη σε εμφανές σημείο στο γραφείο του δ/ντή και δασκάλων ή το χειροκίνητο κουδούνι. Είναι το σύνθημα για την εφαρμογή του σχεδίου ετοιμότητας αντιμετώπισης σεισμού.
    ·         Οι μαθητές στις τάξεις μπαίνουν κάτω από τα θρανία και βγαίνουν με το επόμενο χτύπημα του κουδουνιού ή σφυρίγματος, που σημαίνει λήξη σεισμού.   Ετοιμάζονται με την επίβλεψη του δασκάλου της τάξης για την έξοδο από το σχολείο με τη σειρά που αναφέρεται παρακάτω (παρ. 4).
    ·         Επικοινωνεί και κατευθύνει τους υπεύθυνους δασκάλους/λες.
    ·         Ελέγχει αν οι έξοδοι του σχολείου είναι διάπλατα ανοιχτές.
    ·         Ελέγχει την ασφάλεια του προκαθορισμένου χώρου διαφυγής και φροντίζει ώστε όλοι να συγκεντρωθούν εκεί.
    Μετά την εκκένωση ο συντονιστής φροντίζει:
    ·         Την ασφάλεια των μαθητών, επιβάλλει την πειθαρχία και τους καθησυχάζει. Αν παρουσιαστεί περιστατικό πανικού, μεριμνά ώστε να μη διαδοθεί στους υπόλοιπους μαθητές.
    ·         Να παρθούν παρουσίες.
    ·         Αν υπάρχουν εγκλωβισμένοι, πυρκαγιές ή άλλες ανάγκες, να καλέσει σε βοήθεια την πυροσβεστική, την αστυνομία ή το ΕΚΑΒ ανάλογα.

    2)      Οι δάσκαλοι του σχολείου
    Την ώρα του σεισμού:
    ·         Διατηρούν την ψυχραιμία τους.
    ·         Με κοφτή και δυνατή φωνή δίνουν την εντολή "Σεισμός! Όλοι κάτω από τα θρανία", Ανοίγουν την πόρτα της τάξης.
    ·         Απομακρύνονται από τα παράθυρα, τζαμαρίες και ψηλά έπιπλα.
    ·         Προφυλάσσονται κάτω από την έδρα.
    ·         Αποτρέπουν τους μαθητές από επικίνδυνες ενέργειες.
    Μετά το σεισμό:
    ·         Δίνουν εντολή στους μαθητές να προστατέψουν τα κεφάλια τους.
    ·         Ελέγχουν την εκκένωση της αίθουσας έχοντας οπτική επαφή με τους διαδρόμους και το κλιμακοστάσιο, ενώ ταυτόχρονα συνεργάζονται με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς για τη σωστή πορεία και το συντονισμό της εξόδου των μαθητών.
    ·         Οδηγούν τους μαθητές στο χώρο προκαθορισμένης συγκέντρωσης κρατώντας ασφαλείς αποστάσεις από κτίρια, μαντρότοιχους  και τζάμια και φροντίζουν να παραμείνουν οι μαθητές εκεί με ησυχία καθησυχάζοντας κάθε περιστατικό πανικού.

     Όσοι εκπαιδευτικοί βρίσκονται στο γραφείο των δασκάλων την ώρα του σεισμού:

    ·         Φροντίζουν για την αυτοπροστασία τους.
    ·         Μεταφέρουν τον εξοπλισμό πρώτων βοηθειών στο χώρο συγκέντρωσης και τον παραδίνουν στους υπεύθυνους.
    ·         Ελέγχουν για μαθητές. που τυχόν έχουν εγκλωβιστεί σε κοινόχρηστους χώρους (τουαλέτες, διαδρόμους κ.λ.π.) καθώς και εστίες φωτιάς.
    ·         Βοηθούν στην τήρηση της τάξης και της ψυχραιμίας στο χώρο συγκέντρωσης.

    ·   Αν οι μαθητές  είναι έξω από το σχολείο , την ώρα της γυμναστικής ή σε περίπτωση διαλείμματος   θα απομακρυνθούν από τους τοίχους ή τα άλλα ψηλά αντικείμενα και θα συγκεντρωθούν με τη βοήθεια του γυμναστή ή των άλλων εφημερευόντων στο χώρο συγκέντρωσης Α .
    ·         Αν οι μαθητές είναι μέσα στο σχολείο και είναι ώρα διαλείμματος σε άσχημες καιρικές συνθήκες, θα προσπαθήσουν να μπουν κάτω από δοκάρια στις πόρτες και να αποφύγουν τα τζάμια.
    ·         Αν κάποιοι μαθητές βρίσκονται εκτός τάξης αλλά μέσα στο χώρο του σχολείου( τουαλέτα ),  με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού που θα βρίσκεται στο Γραφείο των δασκάλων  θα οδηγηθούν στο χώρο όπου συγκεντρώνονται οι τάξεις τους.
    ·         Με κάθε τρόπο να αποφευχθεί η εκδήλωση πανικού, η άσκοπη μετακίνηση και ο συνωστισμός. Τις οδηγίες και τις ενέργειές μας πρέπει να χαρακτηρίζουν η σαφήνεια, η ηρεμία και η αποφασιστικότητα.
    ·         Σε προσπελάσιμο χώρο του σχολείου μια γωνιά θα περιλαμβάνει :
    ·         Φάκελο με καταστάσεις των μαθητών των τάξεων – τμημάτων που θα χρησιμεύσει για την καταμέτρηση των μαθητών και τη γραφή όσων παραδίδονται στους γονείς, ή και σε στενούς συγγενείς των μαθητών.
    ·         Φακό με μπαταρίες
    ·         Φορητό ραδιόφωνο
    ·         Κινητό φαρμακείο
    ·         Σφυρίχτρα
    ·         Τα τηλέφωνα άμεσης ανάγκης και
    ·         Σχέδιο αντιμετώπισης Σεισμού
    1.      Πρώτες Βοήθειες
       Α. ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ  ΠΡΩΤΩΝ  ΒΟΗΘΕΙΩΝ.
     ΙΣΟΓΕΙΟ:              1. Φαρμακείο  στο γραφείο  της ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ.                             
                                              
    Α’ ΟΡΟΦΟΣ:   2. Να τοποθετήσουμε κι ένα ακόμα πρόχειρο φαρμακείο στην αίθουσα Ε2.
    Β. ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ  ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ -ΠΡΩΤΩΝ  ΒΟΗΘΕΙΩΝ
    ΙΣΟΓΕΙΟ:               Υπεύθυνη  του  φαρμακείου  που βρίσκεται στο γραφείο  της Υποδιευθύντριας, είναι  η δασκάλα    ΣΙΟΥΤΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ.     
    Α’ ΟΡΟΦΟΣ:       Υπεύθυνος   του  φαρμακείου που βρίσκεται     στην  αίθουσα  του  τμήματος  Ε2 , η ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΓΑΛΑΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
                                        
    2.      Υπεύθυνος Διάσωσης όσων κινδυνεύουν  Ο έλεγχος για την ύπαρξη τραυματιών και η μεταφορά όσων από αυτούς κινδυνεύουν άμεσα θα γίνει από την Υποδιευθύντρια του Σχολείου κ. ΓΑΛΑΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,  και τους  εκπαιδευτικούς    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟ και  , ΤΣΑΙΜΑ ΕΙΡΗΝΗ.
    Υπεύθυνοι Πυρόσβεσης  Μετά την εκκένωση του σχολείου ο ΤΣΙΝΤΙΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ και ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ,  θα είναι υπεύθυνοι πυρόσβεσης για τυχόν εστίες φωτιάς. Στο σχολείο μας υπάρχουν πυροσβεστήρες σ’ όλους τους ορόφους για τους οποίους είναι και υπεύθυνοι οι παραπάνω εκπ/κοί για να παρευρίσκονται στις θέσεις τους.
    3.      Υπεύθυνοι Ηλεκτρισμού και Ύδρευσης  ο εκπαιδευτικός  ΤΣΙΝΤΙΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ , θα ελέγξει τους πινάκες παροχής ηλεκτρισμού καθώς και την απομόνωση τους ανά όροφο, ενώ της ύδρευσης  η  ΜΥΛΩΝΑ ΓΕΩΡΓΙΑ, και Της κεντρικής θέρμανσης  ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ.
    4.      Υπεύθυνοι για την απαγόρευση προσέγγισης  των αιθουσών και των επικίνδυνων σημείων από τους μαθητές, ορίζονται οι: ΣΙΟΥΤΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ και ΚΑΛΟΥΔΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
    Υπεύθυνοι για τις παρουσίες και τη καταγραφή μαθητών  ορίζονται οι: ΓΑΛΑΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και  ΚΑΛΟΥΔΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ , στο χώρο συγκέντρωσης Α.
    5.       Σε περίπτωση σοβαρών τραυματισμών  ο Δ/ντής και η Υποδιευθύντρια θα ειδοποιήσουν το 166 αν οι συνθήκες το επιτρέπουν, ή θα συνοδεύσει τον ή τους τραυματίες στο νοσοκομείο.
    6.      Υπεύθυνοι για την παροχή μέριμνας και φροντίδας των μαθητών
       Όσο οι μαθητές θα βρίσκονται μετά την έξοδο τους στο χώρο συνάντησης, θα γίνεται προσπάθεια αποφυγής του πανικού και διατήρηση της ψυχραιμίας των παιδιών από όλους τους παρευρισκόμενους εκπαιδευτικούς . Οι δασκάλες: ΣΙΟΥΤΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ και ΚΟΥΡΤΙΚΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ,   παραδίδουν τους μαθητές στους γονείς τους με ονομαστική καταγραφή χρησιμοποιώντας τις καταστάσεις οι οποίες θα υπάρχουν για αυτό το σκοπό και οφείλουν να έχουν.
    7.      Η παράδοση των μαθητών στους γονείς  θα γίνεται μόνο στο χώρο συνάντησης.
    8.      Το διδακτικό προσωπικό αποχωρεί μόνο μετά την παράδοση και του τελευταίου μαθητή.
    9.      Το Αρχείο του Σχολείου θα γίνει προσπάθεια να απομακρυνθεί και να προστατευτεί από την καταστροφή, από το Δ/ντή, από τον υποδιευθύντρια του Σχολείου και όλο το διδακτικό προσωπικό  μετά τη λήξη και την τακτοποίηση των μαθητών στο χώρο συνάντησης.
    10.  Η μετακίνηση των μικρών μαθητών, εφόσον δεν εμφανίσθηκαν οι οικείοι τους για την παραλαβή τους, θα γίνει με ευθύνη του δασκάλου της κάθε τάξης.
    11.  Δε θα φύγει κανένας εκπαιδευτικός , αν δεν παραδοθεί και τακτοποιηθεί και η τελευταία εκκρεμότητα, σε σχέση με την όλη κατάσταση των μαθητών και του σχολείου.
    12.  Ο Διευθυντής θα ειδοποιήσει τις Προϊστάμενες Αρχές για ζημιές, τραυματίες και οποιαδήποτε άλλη βοήθεια χρειαστεί.
    13.  Αντίγραφο του παρόντος σχεδίου ετοιμότητας να αναρτηθεί σε εμφανές σημείο κάθε αίθουσας διδασκαλίας και στο γραφείο διδασκόντων.
    14.  Τη γενική επίβλεψη της υλοποίησης του Σχεδίου Ετοιμότητας έχει ο εκάστοτε Διευθυντής του Σχολείου συνεπικουρούμενος από όλους τους εκπαιδευτικούς και ιδιαίτερα από εκείνους που έχουν αναλάβει εξειδικευμένα καθήκοντα.
    15.  Εξυπακούεται ότι , αν κάποιος συνάδελφος μετατεθεί ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε μορφή άδειας, ο αντικαταστάτης του αναλαμβάνει αυτοδίκαια τις υποχρεώσεις και τα καθήκοντα που ρητά αναφέρονται παραπάνω.
    ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ 

    ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ
    100
    ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ
    199
    ΕΚΑΒ
    166

    Δεν υπάρχουν σχόλια: